Обяви За нас Контакти
Търсене в категория
Подреди резултатите по
Марка
Модел
Двигател
Скоростна кутия
Година
Максимална цена
121 - 126 от общо 126 обяви на "Overdrive Moto" - Мотоциклети
Beta Rr 200 2T MY24
17 700 лв.
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Червен Бензинов 190 куб.см 2 тактов Водно Ръчна Ендуро
ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 2-тактов двигател, водно охлаждане ОБЕМ - 190. 2 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 62 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 63 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер Модул за управление на маслената помпа СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване над крайното гърне ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 48 мм вал с регулируема компресия ЗАДНО ОКАЧВАНЕ - Monoshock с регулируема компресия ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 295 мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 290 мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат ПРОСВЕТ - 320 мм Предна Капла - 21 x 1, 6 - 36 дупки Задна Капла - 18 x 2, 15 - 36 дупки Предна гума - 90/90 - 21 Задна гума - 140/80 -18
Beta Rr 125 2T - MY24
17 000 лв.
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Бензинов 124 куб.см 2 тактов Водно Ръчна Ендуро
ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 2-тактов двигател, водно охлаждане ОБЕМ - 124, 8 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 52, 0 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 58, 6 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Стомана с двойно подсилване ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 41 мм вал ЗАДНО ОКАЧВАНЕ - Monoshock ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 260 мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 270 мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Диск ø 260 мм ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Диск ø 220 мм ПРОСВЕТ - 335 мм Предна Капла - 21 x 1, 6 - 36 дупки Задна Капла -18 x 1, 85 - 36 дупки Предна гума - 90/90 - 21 Задна гума - 120/90 -18
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Бензинов 249 куб.см 2 тактов Водно Ръчна Ендуро
ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 2-тактов двигател, водно охлаждане ОБЕМ - 249 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 72 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 72 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер Модул за управление на маслената помпа СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков, приплъзващ ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване над крайното гърне ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 43 мм вал ЗАДНО ОКАЧВАНЕ - Monoshock ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 270мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 270мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат ПРОСВЕТ - 320 мм ПРЕДНА КАПЛА - 21 x 1, 6 - 36 дупки ЗАДНА КАПЛА - 18 x 1, 85 36 дупки ПРЕДНА ГУМА - 80-/100- 21 ЗАДНА ГУМА - 140/80 -18
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Бензинов 293 куб.см 2 тактов Водно Ръчна Ендуро
ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 2-тактов двигател, водно охлаждане ОБЕМ - 293. 1 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 72 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 72 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер Модул за управление на маслената помпа СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков, приплъзващ ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване над крайното гърне ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 43 мм вал ЗАДНО ОКАЧВАНЕ - Monoshock ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 270мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 270мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат ПРОСВЕТ - 320 мм ПРЕДНА КАПЛА - 21 x 1, 6 - 36 дупки ЗАДНА КАПЛА - 18 x 1, 85 36 дупки ПРЕДНА ГУМА - 80-/100- 21 ЗАДНА ГУМА - 140/80 -18
обл. София, гр. София
март 2016 г. 16 319 км Бензинов 113 к.с. 937 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Турър
Кубатура: 937 куб. см. Мощност: 113 к. с. Сухо тегло- 187кг. Двигател: 4 тактов, двуцилиндров с водно охлаждане. Моделът е оборудван с регулируем заден амортисьор SACHS Едностранен заден шарнир Радиални спирачни помпи и апарати BREMBO с метални маркучи ABS анти блокираща спирачна система с 2 режима на работа SLIPPER CLUTCH - приплъзващ съединител DTC - тракшън контрол с 8 режима на работа RIDING MODE три режима на управление (Touring, Sport и Urban) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) POWER MODE три типа настройки мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление ( 113 к. с. при Touring Mode с плавно разгръщане при подаване на газ, 113 к. с. при Sport Mode с агресивно разгръщане при подаване на газ, 75 к. с. при Urban Mode с плавно разгръщане при подаване на газ). LED- габаритни светлини, мигачи и стопове Ветрозащитното стъкло. Подгряване на ръкохватки. Централна стойка. Туристическа седалка. Борд компютър Два извода за 12 V (Power sockets) Протектори за ръцете Два странични куфара с капацитет 50 литра Предлага се стандартно в червен цвят Euro 4
обл. София, гр. София
юли 2020 г. 2 586 км Червен Бензинов 234 к.с. 998 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Пистов
Употребяван мотоциклет, лимитирана серия от 500 броя. Двигател: Desmosedici Stradale 90 V4, олекотен, противоположно въртящ се колянов вал, 4 десмодромни синхронизации, 4 клапана на цилиндър, с течно охлаждане Кубатура: 998 куб. см Коефициент на компресия: 14, 0: 1 Мощност: 165 kW (224 к. с. ) при 15 250 об/мин - 174 kW (234 к. с. ) при 15 500 об/мин с пълен състезателен ауспух Въртящ момент: 116 Nm (85, 6 lb-ft) при 11 750 rpm - 119 Nm (87, 7 lb-ft) при 11, 750 rpm с пълен състезателен ауспух Впръскване на гориво: Електронна система за впръскване на гориво. Двойни инжектори на цилиндър. Пълни елипсовидни дроселни клапи с аеродинамични клапани. Всмукателна система с променлива дължина Ауспух: 4-2-1-2 система, с 2 катализатора и 2 ламбда сонди Скоростна кутия: 6 скорости с Ducati Quick Shift (DQS) нагоре/надолу EVO 2 Съотношение: 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24 Съединител: Хидравлично контролиран Предно окачване: Напълно регулируема 43 mm à hlins NPX25/30 вилка под налягане с TiN обработка, дъно на вилицата, олекотени пружини, напълно регулируема. Задно окачване: Напълно регулируем модул Ohlins TTX36 с GP клапан и титаниева пружина. Едностранна люлка от въглеродни влакна. Предна спирачка: 2 x 330 mm полуплаващи диска, радиално монтирани Brembo Monobloc Stylema R 4-бутални апарати с Cornering ABS EVO Задна спирачка: 245 мм диск, 2-бутален апарат с Cornering ABS EVO Инструменти: Цифров модул от последно поколение с 5" TFT цветен дисплей Сухо тегло: 159 кг (350 lb) - 152, 2 кг (335, 5 lb) със състезателен комплект Височина на седалката: 835 мм (32, 9 инча) Капацитет на резервоара за гориво: 16л - 4, 23 галона (САЩ) Предпазни режими: Режими на каране, режими на мощност, ABS EVO при завиване, Ducati Traction Control (DTC) EVO 2, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Контрол на двигателната спирачка (EBC) EVO, Автоматично калибриране на гумите Стандартно оборудване: Ducati Power Launch (DPL), Ducati Quick Shift (DQS) нагоре/надолу EVO 2, Пълно LED осветление с дневни светлини (DRL), GPS модул, Lap Timer EVO 2, PIT ограничител, амортисьор на волана Ohlins, бутони за бързо регулиране, литий -йонна батерия, индикатори за автоматично изключване, шаси от въглеродни влакна, обтекатели от въглеродни влакна, джанти от въглеродни влакна, калници от въглеродни влакна, бипланови крила от въглеродни влакна, въздушен филтър с висок дебит, одобрен тип Акрапович? ? заглушител от титан Допълнително оборудване: Титаниев състезателен ауспух, машинно обработени плочи за блокиране на огледала, щепсел за премахване на регистрационния номер, предпазител на люлеещото се рамо, капак на съединителя от въглеродни влакна, Ducati Data Analyzer+ (DDA+) с GPS модул, Комплект за отстраняване на страничната стойка, Комплект за отстраняване на предни и задни светлини. Готов за: Мултимедийна система Ducati (DMS), Против кражба Поддръжка (км/месеци): 12 000 км (7 500 мили) / 12 месеца Регулиране на хлабината на клапана (км): 24 000 км Консумация: 8 л/100 км
Страница 4 от 4 Назад 1 2 3 4 Напред