Обяви За нас Контакти
Търсене в категория
Подреди резултатите по
Марка
Модел
Двигател
Скоростна кутия
Година
Максимална цена
81 - 120 от общо 129 обяви на "Overdrive Moto" - Мотоциклети
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Червен Бензинов 1158 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Турър
Фабрично нов мотоциклет с 48 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 1158 куб. см. Мощност: 170 к. с. (125 Nm@8. 750 rpm) Сухо тегло - 218кг Собствено тегло 243кг. подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: V4 Granturismo 4 тактов, 4 цилиндров 90 , водно охлаждане Детонационен сензор за по-ниско октаново число на бензина Моделът е оборудван с полуактивно електронно регулируемо предно окачване SACHS Електронно полуактивен регулируем заден амортисьор SACHS Двустранен заден шарнир Предна джанта 19" гуми Pirelli scorpion trail II 120/70/19 (с опция джанта със спици) Задна джанта 17" гуми Pirelli scorpion trail II 170/60/17 (с опция джанта със спици) Радиални спирачни помпи, апарати Evo M50 4-бутални с 330mm предни дискове и метални маркучи, EVO DUCATI SKYHOOK SUSPENSION (DSS) Evolution електронно управление на амортисьорите в зависимост от избрания режим на управление HANDS-FREE IGNITION (безключово запалване) EVO DUCATI TRACTION CONTROL тракшън контрол с 8 режима на работа EVO DUCATI WHEELIE CONTROL система против повдигане на предната гума при ускорение с 8 режима на работа EVO DQS DUCATI QUICK SHIFT UP/DOWN възможност за превключване и сваляне на предавки без съедиител EVO ABS Bosh 9ME анти блокираща спирачна система с три режима на работа и контрол на спирачната система в завой EVO VEHICLE HOLD CONTROL - Система за задържане на задната спирачка за потегляне в наклон SLIPPER CLUTCH - приплъзващ съединител TPMS-система за следене налягането в гумите ( Подготовка ) RIDING MODE четири режима на управление (Sport, Urban, Touring и Enduro) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) POWER MODE четири типа настройки мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление (170 к. с. при Sport Mode с агресивно разгръщане при подаване на газ, 100 к. с. при Urban Mode с плавно разгръщане при подаване на газ, 170 к. с. при Touring Mode с плавно разгръщане при подаване на газ и 100 к. с. при Enduro Mode с плавно разгръщане при подаване на газ) RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа Алуминиев протектор за двигателя Авто пилот TFT 6. 5 цветен дисплей с вградена навигация и увеличена резолюция (186. 59 PPI-800xRGBx480) за по добра четливост на слънчевата светлина Блутут модул за мултимедия Регулируем визьор. Капацитет на резервоара 22л. Консумация 6, 5л /100км. Регулируема височина на седалката 840 - 860 mm (с опция подгрев водач и пасажер и височина от 810мм до 875мм) Multistrada също така разполагат с 4 индикатори за опасност. Преден и заден радар, което прави възможно инсталирането на технологии за поддръжка при каране като адаптивен круиз контрол и откриване на мъртви зони. Борд компютър. Два извода за 12 V (Power sockets) Протектори за ръцете. Подгряване на ръкохватките с 3 степени LED-фарове със сензор за допълнително осветление в завой, LED габаритни светлини, предни мигачи (самоизключващи се мигачи) и стопове. Към мотора се предлагат 4 пакета на оборудване (ENDURO, URBAN, PERFORMANCE, TOURING) Euro 5
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Червен Бензинов 170к.с. 1158 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Турър
Фабрично нов мотоциклет с 48 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 1158 куб. см. Мощност: 170 к. с. (125 Nm@8. 750 rpm) Сухо тегло - 218кг Собствено тегло 243кг. подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: V4 Granturismo 4 тактов, 4 цилиндров 90 , водно охлаждане Детонационен сензор за по-ниско октаново число на бензина Моделът е оборудван с полуактивно електронно регулируемо предно окачване SACHS Електронно полуактивен регулируем заден амортисьор SACHS Двустранен заден шарнир Предна джанта 19" гуми Pirelli scorpion trail II 120/70/19 (с опция джанта със спици) Задна джанта 17" гуми Pirelli scorpion trail II 170/60/17 (с опция джанта със спици) Радиални спирачни помпи, апарати Evo M50 4-бутални с 330mm предни дискове и метални маркучи, EVO DUCATI SKYHOOK SUSPENSION (DSS) Evolution електронно управление на амортисьорите в зависимост от избрания режим на управление HANDS-FREE IGNITION (безключово запалване) EVO DUCATI TRACTION CONTROL тракшън контрол с 8 режима на работа EVO DUCATI WHEELIE CONTROL система против повдигане на предната гума при ускорение с 8 режима на работа EVO DQS DUCATI QUICK SHIFT UP/DOWN възможност за превключване и сваляне на предавки без съедиител EVO ABS Bosh 9ME анти блокираща спирачна система с три режима на работа и контрол на спирачната система в завой EVO VEHICLE HOLD CONTROL - Система за задържане на задната спирачка за потегляне в наклон SLIPPER CLUTCH - приплъзващ съединител TPMS-система за следене налягането в гумите ( Подготовка ) RIDING MODE четири режима на управление (Sport, Urban, Touring и Enduro) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) POWER MODE четири типа настройки мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление (170 к. с. при Sport Mode с агресивно разгръщане при подаване на газ, 100 к. с. при Urban Mode с плавно разгръщане при подаване на газ, 170 к. с. при Touring Mode с плавно разгръщане при подаване на газ и 100 к. с. при Enduro Mode с плавно разгръщане при подаване на газ) RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа Алуминиев протектор за двигателя Авто пилот TFT 6. 5 цветен дисплей с вградена навигация и увеличена резолюция (186. 59 PPI-800xRGBx480) за по добра четливост на слънчевата светлина Блутут модул за мултимедия Регулируем визьор. Капацитет на резервоара 22л. Консумация 6, 5л /100км. Регулируема височина на седалката 840 - 860 mm (с опция подгрев водач и пасажер и височина от 810мм до 875мм) Multistrada също така разполагат с 4 индикатори за опасност(опция) Борд компютър. Два извода за 12 V (Power sockets) Протектори за ръцете. Подгряване на ръкохватките с 3 степени LED-фарове със сензор за допълнително осветление в завой, LED габаритни светлини, предни мигачи (самоизключващи се мигачи) и стопове. Към мотора се предлагат 4 пакета на оборудване (ENDURO, URBAN, PERFORMANCE, TOURING) Euro 5
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Червен Бензинов 170к.с. 1158 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Ендуро
Фабрично нов мотоциклет с 48 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 1158 куб. см. Мощност: 170 к. с. (125 Nm@8. 750 rpm) Сухо тегло - 218кг Собствено тегло 243кг. подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: V4 Granturismo 4 тактов, 4 цилиндров 90 , водно охлаждане Детонационен сензор за по-ниско октаново число на бензина Моделът е оборудван с полуактивно електронно регулируемо предно окачване SACHS Електронно полуактивен регулируем заден амортисьор SACHS Двустранен заден шарнир Предна джанта 19" гуми Pirelli scorpion trail II 120/70/19 (с опция джанта със спици) Задна джанта 17" гуми Pirelli scorpion trail II 170/60/17 (с опция джанта със спици) Радиални спирачни помпи, апарати Evo M50 4-бутални с 330mm предни дискове и метални маркучи, EVO DUCATI SKYHOOK SUSPENSION (DSS) Evolution електронно управление на амортисьорите в зависимост от избрания режим на управление HANDS-FREE IGNITION (безключово запалване) EVO DUCATI TRACTION CONTROL тракшън контрол с 8 режима на работа EVO DUCATI WHEELIE CONTROL система против повдигане на предната гума при ускорение с 8 режима на работа EVO DQS DUCATI QUICK SHIFT UP/DOWN възможност за превключване и сваляне на предавки без съедиител EVO ABS Bosh 9ME анти блокираща спирачна система с три режима на работа и контрол на спирачната система в завой EVO VEHICLE HOLD CONTROL - Система за задържане на задната спирачка за потегляне в наклон SLIPPER CLUTCH - приплъзващ съединител TPMS-система за следене налягането в гумите ( Подготовка ) RIDING MODE четири режима на управление (Sport, Urban, Touring и Enduro) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) POWER MODE четири типа настройки мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление (170 к. с. при Sport Mode с агресивно разгръщане при подаване на газ, 100 к. с. при Urban Mode с плавно разгръщане при подаване на газ, 170 к. с. при Touring Mode с плавно разгръщане при подаване на газ и 100 к. с. при Enduro Mode с плавно разгръщане при подаване на газ) RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа Алуминиев протектор за двигателя Авто пилот TFT 6. 5 цветен дисплей с вградена навигация и увеличена резолюция (186. 59 PPI-800xRGBx480) за по добра четливост на слънчевата светлина Блутут модул за мултимедия Регулируем визьор. Капацитет на резервоара 22л. Консумация 6, 5л /100км. Регулируема височина на седалката 840 - 860 mm (с опция подгрев водач и пасажер и височина от 810мм до 875мм) Multistrada също така разполагат с 4 индикатори за опасност(опция) Борд компютър. Два извода за 12 V (Power sockets) Протектори за ръцете. Подгряване на ръкохватките с 3 степени LED-фарове със сензор за допълнително осветление в завой, LED габаритни светлини, предни мигачи (самоизключващи се мигачи) и стопове. Към мотора се предлагат 4 пакета на оборудване (ENDURO, URBAN, PERFORMANCE, TOURING) Euro 5
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Червен Бензинов 1158 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Турър
Фабрично нов мотоциклет с 48 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 1158 куб. см. Мощност: 170 к. с. (125 Nm@8. 750 rpm) Сухо тегло - 218кг Собствено тегло 243кг. подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: V4 Granturismo 4 тактов, 4 цилиндров 90 , водно охлаждане Детонационен сензор за по-ниско октаново число на бензина Моделът е оборудван с полуактивно електронно регулируемо предно окачване SACHS Електронно полуактивен регулируем заден амортисьор SACHS Двустранен заден шарнир Предна джанта 19" гуми Pirelli scorpion trail II 120/70/19 (с опция джанта със спици) Задна джанта 17" гуми Pirelli scorpion trail II 170/60/17 (с опция джанта със спици) Радиални спирачни помпи, апарати Evo M50 4-бутални с 330mm предни дискове и метални маркучи, EVO DUCATI SKYHOOK SUSPENSION (DSS) Evolution електронно управление на амортисьорите в зависимост от избрания режим на управление HANDS-FREE IGNITION (безключово запалване) EVO DUCATI TRACTION CONTROL тракшън контрол с 8 режима на работа EVO DUCATI WHEELIE CONTROL система против повдигане на предната гума при ускорение с 8 режима на работа EVO DQS DUCATI QUICK SHIFT UP/DOWN възможност за превключване и сваляне на предавки без съедиител EVO ABS Bosh 9ME анти блокираща спирачна система с три режима на работа и контрол на спирачната система в завой EVO VEHICLE HOLD CONTROL - Система за задържане на задната спирачка за потегляне в наклон SLIPPER CLUTCH - приплъзващ съединител TPMS-система за следене налягането в гумите ( Подготовка ) RIDING MODE четири режима на управление (Sport, Urban, Touring и Enduro) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) POWER MODE четири типа настройки мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление (170 к. с. при Sport Mode с агресивно разгръщане при подаване на газ, 100 к. с. при Urban Mode с плавно разгръщане при подаване на газ, 170 к. с. при Touring Mode с плавно разгръщане при подаване на газ и 100 к. с. при Enduro Mode с плавно разгръщане при подаване на газ) RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа Алуминиев протектор за двигателя Авто пилот TFT 6. 5 цветен дисплей с вградена навигация и увеличена резолюция (186. 59 PPI-800xRGBx480) за по добра четливост на слънчевата светлина Блутут модул за мултимедия Регулируем визьор. Капацитет на резервоара 22л. Консумация 6, 5л /100км. Регулируема височина на седалката 840 - 860 mm (с опция подгрев водач и пасажер и височина от 810мм до 875мм) Multistrada също така разполагат с 4 индикатори за опасност(опция) Борд компютър. Два извода за 12 V (Power sockets) Протектори за ръцете. Подгряване на ръкохватките с 3 степени LED-фарове със сензор за допълнително осветление в завой, LED габаритни светлини, предни мигачи (самоизключващи се мигачи) и стопове. Към мотора се предлагат 4 пакета на оборудване (ENDURO, URBAN, PERFORMANCE, TOURING) Euro 5
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Червен Бензинов 170к.с. 1158 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Турър
Фабрично нов мотоциклет с 48 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 1158 куб. см. Мощност: 170 к. с. (125 Nm@8. 500 rpm) Сухо тегло - 215кг Собствено тегло 240кг. подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: V4 Granturismo 4 тактов, 4 цилиндров 90 , водно охлаждане Детонационен сензор за по-ниско октаново число на бензина Моделът е оборудван с 50мм. регулируемо предно окачване Регулируем заден амортисьор Двустранен заден шарнир Предна джанта 19" гуми Pirelli scorpion trail II 120/70/19 (с опция джанта със спици) Задна джанта 17" гуми Pirelli scorpion trail II 170/60/17 (с опция джанта със спици) Радиални спирачни помпи, апарати 4-бутални BREMBO с 320mm предни дискове и метални маркучи, HANDS-FREE IGNITION (безключово запалване) DUCATI TRACTION CONTROL тракшън контрол с 8 режима на работа DUCATI WHEELIE CONTROL система против повдигане на предната гума при ускорение с 8 режима на работа DQS DUCATI QUICK SHIFT UP/DOWN възможност за превключване и сваляне на предавки без съедиител( Подготовка ) ABS Bosh 9ME анти блокираща спирачна система с три режима на работа и контрол на спирачната система в завой SLIPPER CLUTCH - приплъзващ съединител TPMS-система за следене налягането в гумите ( Подготовка ) DMS-Дукати мултимедия систем ( Подготовка ) RIDING MODE четири режима на управление (Sport, Urban, Touring и Enduro) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) POWER MODE четири типа настройки мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление (170 к. с. при Sport Mode с агресивно разгръщане при подаване на газ, 100 к. с. при Urban Mode с плавно разгръщане при подаване на газ, 170 к. с. при Touring Mode с плавно разгръщане при подаване на газ и 100 к. с. при Enduro Mode с плавно разгръщане при подаване на газ) RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа Алуминиев протектор за двигателя Авто пилот TFT 5" цветен дисплей Капацитет на резервоара 22л. Консумация 6, 5л /100км. Регулируем визьор. Регулируема височина на седалката 840 - 860 mm (с опция подгрев водач и пасажер и височина от 810мм до 875мм) самоизключващи се мигачи Борд компютър. Два извода за 12 V (Power sockets) Протектори за ръцете. Подгряване на ръкохватките с 3 степени(Опция) LED габаритни светлини, предни мигачи и стопове. Към мотора се предлагат 4 пакета на оборудване (ENDURO, PERFORMANCE, URBAN, TOURING) Euro 5
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Червен Бензинов 113к.с. 937 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Ендуро
Фабрично нов мотоциклет с 24 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 937 куб. см. Мощност: 113 к. с. (96 Nm@ 7250 rpm) Скоростна кутия - 6 степена Собствено тегло 225 кг. , подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: 4 тактов, L-двуцилиндров Ducati Testastretta с водно охлаждане с 4 клапана на цилиндър и водно охлажадане RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа Задно окачване - Monoshock с електронно-регулируема компресия и пружинно натоварване с Ducati Skyhook Suspension Evo (Активно окачване, настройващо се според настилката, спирачното усилие и ускорението) и алуминиев двустранен шарнир Oлекотени, без вътрешна гума, алуминиеви капли Обем на резервоара - 20 литра Предни спирачки - 2х320мм полу-плаващи дискове Brembo радиални 4-бутални апарати Brembo помпи и метални маркучи Задни спирачки: 265мм диск с двубутални плаващи апарати Височина на седалката 820, 840, 860мм Разход на гориво - 5, 5 l/100 km EURO 5 Системи за безопасност Bosch Cornering ABS - Анти-блокираща система при завиване с ъгъл сензор. DTC - тракшън контрол Evo с 8 режима на работа RIDING MODES - Четири режима на управление (Touring, Sport, Urban и Enduro) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) - POWER MODES - три типа настройки на мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление - Vehicle Hold Control система за потегляне от място (моторът не тръгва назад) - Ducati Cornering Lights Завиващи фарове Стандартно оборудване - Ducati Skyhook Suspension Evo (Активно окачване, настройващо се според настилката, спирачното усилие и ускорението) - Ducati Quick Shift up/down Evo (DQS) - възможност за превключване на предавките, нагоре и надолу, без съединител - Самоизключващи се мигачи - Автопилот - Hands-Free Ignition Безключово запалване - Светещи бутони - 5" Цветен дисплей - LED Фар - RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Сив Бензинов 113к.с. 937 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Ендуро
Фабрично нов мотоциклет с 24 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 937 куб. см. Мощност: 113 к. с. (96 Nm@ 7250 rpm) Скоростна кутия - 6 степена Собствено тегло 235 кг. , подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: 4 тактов, L-двуцилиндров Ducati Testastretta с водно охлаждане с 4 клапана на цилиндър и водно охлажадане RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа Задно окачване - Monoshock с електронно-регулируема компресия и пружинно натоварване с Ducati Skyhook Suspension Evo (Активно окачване, настройващо се според настилката, спирачното усилие и ускорението) и алуминиев двустранен шарнир Oлекотени, без вътрешна гума, алуминиеви капли Обем на резервоара - 20 литра Предни спирачки - 2х320мм полу-плаващи дискове Brembo радиални 4-бутални апарати Brembo помпи и метални маркучи Задни спирачки: 265мм диск с двубутални плаващи апарати Височина на седалката 820, 840, 860мм Разход на гориво - 5, 5 l/100 km EURO 4 Системи за безопасност Bosch Cornering ABS - Анти-блокираща система при завиване с ъгъл сензор. DTC - тракшън контрол Evo с 8 режима на работа RIDING MODES - Четири режима на управление (Touring, Sport, Urban и Enduro) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) - POWER MODES - три типа настройки на мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление - Vehicle Hold Control система за потегляне от място (моторът не тръгва назад) - Ducati Cornering Lights Завиващи фарове Стандартно оборудване - Ducati Skyhook Suspension Evo (Активно окачване, настройващо се според настилката, спирачното усилие и ускорението) - Ducati Quick Shift up/down Evo (DQS) - възможност за превключване на предавките, нагоре и надолу, без съединител - Самоизключващи се мигачи - Автопилот - Hands-Free Ignition Безключово запалване - Светещи бутони - 5. 5` Цветен дисплей - LED Фар - RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Сив Бензинов 113к.с. 937 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Ендуро
Фабрично нов мотоциклет с 24 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 937 куб. см. Мощност: 113 к. с. (96 Nm@ 7250 rpm) Скоростна кутия - 6 степена Собствено тегло 225 кг. , подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: 4 тактов, L-двуцилиндров Ducati Testastretta с водно охлаждане с 4 клапана на цилиндър и водно охлажадане RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа Задно окачване - Monoshock с електронно-регулируема компресия и пружинно натоварване с Ducati Skyhook Suspension Evo (Активно окачване, настройващо се според настилката, спирачното усилие и ускорението) и алуминиев двустранен шарнир Oлекотени, без вътрешна гума, алуминиеви капли Обем на резервоара - 20 литра Предни спирачки - 2х320мм полу-плаващи дискове Brembo радиални 4-бутални апарати Brembo помпи и метални маркучи Задни спирачки: 265мм диск с двубутални плаващи апарати Височина на седалката 820, 840, 860мм Разход на гориво - 5, 5 l/100 km EURO 5 Системи за безопасност Bosch Cornering ABS - Анти-блокираща система при завиване с ъгъл сензор. DTC - тракшън контрол Evo с 8 режима на работа RIDING MODES - Четири режима на управление (Touring, Sport, Urban и Enduro) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) - POWER MODES - три типа настройки на мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление - Vehicle Hold Control система за потегляне от място (моторът не тръгва назад) - Ducati Cornering Lights Завиващи фарове Стандартно оборудване - Ducati Skyhook Suspension Evo (Активно окачване, настройващо се според настилката, спирачното усилие и ускорението) - Ducati Quick Shift up/down Evo (DQS) - възможност за превключване на предавките, нагоре и надолу, без съединител - Самоизключващи се мигачи - Автопилот - Hands-Free Ignition Безключово запалване - Светещи бутони - 5" Цветен дисплей - LED Фар - RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Червен Бензинов 113к.с. 937 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Ендуро
Фабрично нов мотоциклет с 24 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 937 куб. см. Мощност: 113 к. с. (96 Nm@ 7250 rpm) Скоростна кутия - 6 степена Собствено тегло 225 кг. , подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: 4 тактов, L-двуцилиндров Ducati Testastretta с водно охлаждане с 4 клапана на цилиндър и водно охлажадане RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа Задно окачване - Monoshock с електронно-регулируема компресия и пружинно натоварване с Ducati Skyhook Suspension Evo (Активно окачване, настройващо се според настилката, спирачното усилие и ускорението) и алуминиев двустранен шарнир Oлекотени, без вътрешна гума, алуминиеви капли Обем на резервоара - 20 литра Предни спирачки - 2х320мм полу-плаващи дискове Brembo радиални 4-бутални апарати Brembo помпи и метални маркучи Задни спирачки: 265мм диск с двубутални плаващи апарати Височина на седалката 820, 840, 860мм Разход на гориво - 5, 5 l/100 km EURO 5 Системи за безопасност Bosch Cornering ABS - Анти-блокираща система при завиване с ъгъл сензор. DTC - тракшън контрол Evo с 8 режима на работа RIDING MODES - Четири режима на управление (Touring, Sport, Urban и Enduro) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) - POWER MODES - три типа настройки на мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление - Vehicle Hold Control система за потегляне от място (моторът не тръгва назад) - Ducati Cornering Lights Завиващи фарове Стандартно оборудване - Ducati Skyhook Suspension Evo (Активно окачване, настройващо се според настилката, спирачното усилие и ускорението) - Ducati Quick Shift up/down Evo (DQS) - възможност за превключване на предавките, нагоре и надолу, без съединител - Самоизключващи се мигачи - Автопилот - Hands-Free Ignition Безключово запалване - Светещи бутони - 5" Цветен дисплей - LED Фар - RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Червен Бензинов 113к.с. 937 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Турър
Фабрично нов мотоциклет с 24 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 937 куб. см. Мощност: 113 к. с. (96 Nm@ 7250 rpm) Скоростна кутия - 6 степена Собствено тегло 222 кг. , подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: 4 тактов, L-двуцилиндров Ducati Testastretta с водно охлаждане с 4 клапана на цилиндър и водно охлаждане - RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа Задно окачване - Monoshock с регулируема компресия и алуминиев двустранен шарнир Oлекотени, подковани, алуминиеви капли Обем на резервоара - 20 литра Предни спирачки - 2х320мм полу-плаващи дискове Brembo радиални 4-бутални апарати Brembo помпи и метални маркучи Задни спирачки: 265мм диск с двубутални плаващи апарати Височина на седалката 820, 840, 860мм Разход на гориво - 5, 5 l/100 km EURO 5 Системи за безопасност Bosch Cornering ABS - Анти-блокираща система при завиване с ъгъл сензор. DTC - тракшън контрол Evo с 8 режима на работа RIDING MODES - четири режима на управление (Touring, Sport, Urban, Enduro) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) - POWER MODES - три типа настройки на мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление - Vehicle Hold Control система за потегляне от място (моторът не тръгва назад) Стандартно оборудване - Самоизключващи се мигачи - RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа
Особености - Антиблокираща система, Система за контрол на сцеплението, Предно стъкло, Имобилайзер, Бордкомпютър, Електрически стартер
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Сив Бензинов 111к.с. 937 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Турър
Фабрично нов мотоциклет с 24 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 937 куб. см. Мощност: 111 к. с. (93 Nm@ 6. 500 rpm) Сухо тегло 166 кг. Собствено тегло 188кг. подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: 4 тактов, двуцилиндров с водно охлаждане. Модела е оборудван с регулируемо предно окачване Kayaba 43mm; Регулируем заден амортисьор SACHS Спирачни помпи и апарати BREMBO M4. 32 с метални маркучи, DUCATI TRACTION CONTROL тракшън контрол с 8 режима на работа, Ducati Cornering Bosch ABS - Анти-блокираща система при завиване с ъгъл сензор BOSCH 9. 1 MP с 3 режима на работа, SLIPPER CLUTCH - приплъзващ съединител, TFT 4. 3" цветен дисплей, променящ подаваната информация към водача, в зависимост от избрания режим на управление, DQS DUCATI QUICK SHIFT UP/DOWN възможност за превключване на предавки без съедиител, Блутут модул за мултимедия (ОПЦИЯ) FULL RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа, LED- Фар, дневни светлини, и стоп, Борд компютър, Височина на седалката от 820мм. С опция за по-ника седалка и окачване до 775мм. Капак на задна седалка и спортна слюда RIDING MODE три режима на управление (Touring, Sport и Urban) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) POWER MODE три типа настройки мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление ( 111 к. с. при Touring Mode с плавно разгръщане при подаване на газ, 111 к. с. при Sport Mode с агресивно разгръщане при подаване на газ, 75 к. с. при Urban Mode с плавно разгръщане при подаване на газ). EURO 5
Особености - Антиблокираща система, Катализатор, Система за контрол на сцеплението, Маслен радиатор, Инжекционна горивна система, Имобилайзер, Бордкомпютър, Електрически стартер
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Червен Бензинов 111к.с. 937 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Турър
Фабрично нов мотоциклет с 24 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 937 куб. см. Мощност: 111 к. с. (93 Nm@ 6. 500 rpm) Сухо тегло 166 кг. Собствено тегло 188кг. подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: 4 тактов, двуцилиндров с водно охлаждане. Модела е оборудван с регулируемо предно окачване Kayaba 43mm; Регулируем заден амортисьор SACHS Спирачни помпи и апарати BREMBO M4. 32 с метални маркучи, DUCATI TRACTION CONTROL тракшън контрол с 8 режима на работа, Ducati Cornering Bosch ABS - Анти-блокираща система при завиване с ъгъл сензор BOSCH 9. 1 MP с 3 режима на работа, SLIPPER CLUTCH - приплъзващ съединител, TFT 4. 3" цветен дисплей, променящ подаваната информация към водача, в зависимост от избрания режим на управление, DQS DUCATI QUICK SHIFT UP/DOWN възможност за превключване на предавки без съедиител, Блутут модул за мултимедия (ОПЦИЯ) FULL RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа, LED- Фар, дневни светлини, и стоп, Борд компютър, Височина на седалката от 820мм. С опция за по-ника седалка и окачване до 775мм. Капак на задна седалка и спортна слюда RIDING MODE три режима на управление (Touring, Sport и Urban) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) POWER MODE три типа настройки мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление ( 111 к. с. при Touring Mode с плавно разгръщане при подаване на газ, 111 к. с. при Sport Mode с агресивно разгръщане при подаване на газ, 75 к. с. при Urban Mode с плавно разгръщане при подаване на газ). EURO 5
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Сив Бензинов 111к.с. 937 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Турър
Фабрично нов мотоциклет с 24 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 937 куб. см. Мощност: 111 к. с. (93 Nm@ 6. 500 rpm) Сухо тегло 166 кг. Собствено тегло 188кг. подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: 4 тактов, двуцилиндров с водно охлаждане. Модела е оборудван с регулируемо предно окачване Kayaba 43mm; Регулируем заден амортисьор SACHS Спирачни помпи и апарати BREMBO M4. 32 с метални маркучи, DUCATI TRACTION CONTROL тракшън контрол с 8 режима на работа, Ducati Cornering Bosch ABS - Анти-блокираща система при завиване с ъгъл сензор BOSCH 9. 1 MP с 3 режима на работа, SLIPPER CLUTCH - приплъзващ съединител, TFT 4. 3" цветен дисплей, променящ подаваната информация към водача, в зависимост от избрания режим на управление, DQS DUCATI QUICK SHIFT UP/DOWN възможност за превключване на предавки без съедиител, Блутут модул за мултимедия (ОПЦИЯ) FULL RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа, LED- Фар, дневни светлини, и стоп, Борд компютър, Височина на седалката от 820мм. С опция за по-ника седалка и окачване до 775мм. Капак на задна седалка и спортна слюда RIDING MODE три режима на управление (Touring, Sport и Urban) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) POWER MODE три типа настройки мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление ( 111 к. с. при Touring Mode с плавно разгръщане при подаване на газ, 111 к. с. при Sport Mode с агресивно разгръщане при подаване на газ, 75 к. с. при Urban Mode с плавно разгръщане при подаване на газ). EURO 5
Особености - Антиблокираща система, Катализатор, Система за контрол на сцеплението, Маслен радиатор, Инжекционна горивна система, Имобилайзер, Бордкомпютър, Електрически стартер
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Червен Бензинов 937 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Турър
Фабрично нов мотоциклет с 47 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 937 куб. см. Мощност: 111 к. с. (93 Nm@ 6. 500 rpm) Сухо тегло 166 кг. Собствено тегло 188кг. подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: 4 тактов, двуцилиндров с водно охлаждане. Модела е оборудван с регулируемо предно окачване Kayaba 43mm; Регулируем заден амортисьор SACHS Спирачни помпи и апарати BREMBO M4. 32 с метални маркучи, DUCATI TRACTION CONTROL тракшън контрол с 8 режима на работа, Ducati Cornering Bosch ABS - Анти-блокираща система при завиване с ъгъл сензор BOSCH 9. 1 MP с 3 режима на работа, SLIPPER CLUTCH - приплъзващ съединител, TFT 4. 3" цветен дисплей, променящ подаваната информация към водача, в зависимост от избрания режим на управление, DQS DUCATI QUICK SHIFT UP/DOWN възможност за превключване на предавки без съедиител, Блутут модул за мултимедия (ОПЦИЯ) FULL RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа, LED- Фар, дневни светлини, и стоп, Борд компютър, Височина на седалката от 820мм. С опция за по-ника седалка и окачване до 775мм. RIDING MODE три режима на управление (Touring, Sport и Urban) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) POWER MODE три типа настройки мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление ( 111 к. с. при Touring Mode с плавно разгръщане при подаване на газ, 111 к. с. при Sport Mode с агресивно разгръщане при подаване на газ, 75 к. с. при Urban Mode с плавно разгръщане при подаване на газ). EURO 5
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Червен Бензинов 114к.с. 937 куб.см 4 тактов Водно Ръчна СуперМото
Фабрично нов мотоциклет с 24 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 937 куб. см. Мощност: 114 к. с. (96 Nm@ 7250 rpm) Скоростна кутия - 6 степена Собствено тегло 198 кг. , подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: 4 тактов, L-двуцилиндров Ducati Testastretta 11` с водно охлаждане, 4 клапана на цилиндър и магнезиев капак на главата RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа Моделът е оборудван с 48мм Ohlins регулируема, алуминиева вилка Задно окачване - Monoshock Ohlins с регулируема компресия и алуминиев, едностранен шарнир Marchesini подковани, олекотени, алуминиеви капли Обем на резервоара 14. 5 литра Предни спирачки - 2х320мм полу-плаващи дискове и регулиране на спирачния лост Brembo радиални 4-бутални апарати Brembo помпи и метални маркучи Височина на седалката - 890мм Разход на гориво - 5, 1 l/100 km EURO 4 Системи за безопасност Bosch Cornering ABS - Анти-блокираща система при завиване с ъгъл сензор. DTC - тракшън контрол Evo с 8 режима на работа DUCATI WHEELIE CONTROL система против повдигане на предната гума при ускорение с 8 режима на работа RIDING MODES - три режима на управление (Race, Sport и Wet) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) Стандартно оборудване - POWER MODES - три типа настройки на мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление - RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа - Дневни светлини - Marchesini подковани , олекотени, алуминиеви капли - Карбонови компоненти: Заден кални, капак на главата - Ducati Quick Shift up/down Evo (DQS) - възможност за превключване на предавките, нагоре и надолу, без съединител - Скосени алуминиеви дръжки - Изваждащи се степенки за пасажера - USB вход
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Червен Бензинов 114к.с. 937 куб.см 4 тактов Водно Ръчна СуперМото
НАЛИЧЕН ! ! ! Фабрично нов мотоциклет с 48 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 937 куб. см. Мощност: 114 к. с. (96 Nm@ 7250 rpm) Скоростна кутия - 6 степена Собствено тегло 198 кг. , подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: 4 тактов, L-двуцилиндров Ducati Testastretta 11` с водно охлаждане, 4 клапана на цилиндър и магнезиев капак на главата RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа Моделът е оборудван с 48мм Ohlins регулируема, алуминиева вилка Задно окачване - Monoshock Ohlins с регулируема компресия и алуминиев, едностранен шарнир Marchesini подковани, олекотени, алуминиеви капли Обем на резервоара 14. 5 литра Предни спирачки - 2х320мм полу-плаващи дискове и регулиране на спирачния лост Brembo радиални 4-бутални апарати Brembo помпи и метални маркучи Височина на седалката - 890мм Разход на гориво - 5, 1 l/100 km EURO 4 Системи за безопасност Bosch Cornering ABS - Анти-блокираща система при завиване с ъгъл сензор. DTC - тракшън контрол Evo с 8 режима на работа DUCATI WHEELIE CONTROL система против повдигане на предната гума при ускорение с 8 режима на работа RIDING MODES - три режима на управление (Race, Sport и Wet) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) Стандартно оборудване - POWER MODES - три типа настройки на мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление - RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа - Дневни светлини - Marchesini подковани , олекотени, алуминиеви капли - Карбонови компоненти: Заден кални, капак на главата - Ducati Quick Shift up/down Evo (DQS) - възможност за превключване на предавките, нагоре и надолу, без съединител - Скосени алуминиеви дръжки - Изваждащи се степенки за пасажера - USB вход
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Червен Бензинов 114к.с. 937 куб.см 4 тактов Водно Ръчна СуперМото
Фабрично нов мотоциклет с 24 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 937 куб. см. Мощност: 114 к. с. (96 Nm@ 7250 rpm) Скоростна кутия - 6 степена Собствено тегло 200 кг. , подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: 4 тактов, L-двуцилиндров Ducati Testastretta 11` с водно охлаждане, 4 клапана на цилиндър и магнезиев капак на главата RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа Моделът е оборудван с 45мм Marzocchi регулируема, алуминиева вилка Задно окачване - Monoshock Sachs с регулируема компресия и едностранен шарнир Y- образни олекотени, алуминиеви капли Обем на резервоара 14. 5 литра Предни спирачки - 2х320мм полу-плаващи дискове и регулиране на спирачния лост Brembo радиални 4-бутални апарати Brembo помпи и метални маркучи Височина на седалката - 870мм Разход на гориво - 5, 1 l/100 km EURO 4 Системи за безопасност Bosch Cornering ABS - Анти-блокираща система при завиване с ъгъл сензор. DTC - тракшън контрол Evo с 8 режима на работа DUCATI WHEELIE CONTROL система против повдигане на предната гума при ускорение с 8 режима на работа RIDING MODES - три режима на управление (Race, Sport и Wet) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) Стандартно оборудване - RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа - POWER MODES - три типа настройки на мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление - Дневни светлини - Скосени алуминиеви дръжки - Изваждащи се степенки за пасажера - USB вход
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Черен Бензинов 937 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Ендуро
Фабрично нов мотоциклет с 24 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 937 куб. см. Мощност: 110 к. с. (93 Nm@ 6. 500 rpm) Сухо тегло 202 кг. Собствено тегло 223кг. подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: 4 тактов, двуцилиндров с водно охлаждане. Модела е оборудван с регулируемо предно окачване Kayaba 46mm; Регулируем заден амортисьор Kayaba Спирачни помпи и апарати BREMBO M4. 32 с метални маркучи, DUCATI TRACTION CONTROL тракшън контрол с 8 режима на работа, Ducati Cornering Bosch ABS - Анти-блокираща система при завиване с ъгъл сензор BOSCH 9. 1 MP с 3 режима на работа, SLIPPER CLUTCH - приплъзващ съединител, TFT 5" цветен дисплей, променящ подаваната информация към водача, в зависимост от избрания режим на управление, DQS DUCATI QUICK SHIFT UP/DOWN възможност за превключване на предавки без съедиител, Преддна джанта 21 Задна джанта 18 Резервоар 21 литра Демфет на кормилото Блутут модул за мултимедия (ОПЦИЯ) FULL RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа, LED- Фар, дневни светлини, и стоп, Борд компютър, Височина на седалката от 875мм. С опция за по-ника седалка. RIDING MODE 6 режима на управление (Enduro, Rally, Touring, Sport, Urban и Wet) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) EURO 5
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Бял Бензинов 110к.с. 937 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Ендуро
Фабрично нов мотоциклет с 24 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 937 куб. см. Мощност: 110 к. с. (93 Nm@ 6. 500 rpm) Сухо тегло 202 кг. Собствено тегло 223кг. подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: 4 тактов, двуцилиндров с водно охлаждане. Модела е оборудван с регулируемо предно окачване Kayaba 46mm; Регулируем заден амортисьор Kayaba Спирачни помпи и апарати BREMBO M4. 32 с метални маркучи, DUCATI TRACTION CONTROL тракшън контрол с 8 режима на работа, Ducati Cornering Bosch ABS - Анти-блокираща система при завиване с ъгъл сензор BOSCH 9. 1 MP с 3 режима на работа, SLIPPER CLUTCH - приплъзващ съединител, TFT 5" цветен дисплей, променящ подаваната информация към водача, в зависимост от избрания режим на управление, DQS DUCATI QUICK SHIFT UP/DOWN възможност за превключване на предавки без съедиител, Преддна джанта 21 Задна джанта 18 Резервоар 21 литра Демфет на кормилото Блутут модул за мултимедия (ОПЦИЯ) FULL RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа, LED- Фар, дневни светлини, и стоп, Борд компютър, Височина на седалката от 875мм. С опция за по-ника седалка. RIDING MODE 6 режима на управление (Enduro, Rally, Touring, Sport, Urban и Wet) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) EURO 5
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Черен Дизелов 73к.с. 803 куб.см 4 тактов Въздушно Ръчна Cafe Racer
Фабрично нов мотоциклет с 48 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 803 куб. см. Мощност: 73 к. с. (65 Nm@ 7000 rpm) Скоростна кутия - 6 степена Двигател: 4 тактов, L-двуцилиндров 2 клапана на цилиндър и въздушно охлаждане Моделът е оборудван с обратно Kayaba 41мм окачване Задно окачване Регулируемо на твърдост окачване с пружина Kayaba Предна капла и гума 18" Задна капла и гума 17" Олекотени, алуминиеви капли Обем на резервоара 13. 5 литра Собствено тегло 170 кг. Собствено тегло 185 кг. , подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Разход 5. 0 л/100км Евро 5 Предни спирачки - 330мм диск с Brembo радиален 4-бутален апарат Brembo помпи и метални маркучи Задни спирачки: 245мм диск с еднобутален апарат Височина на седалката - 795мм Стандартно оборудване - Bosch ABS Cornering - Анти-блокираща система с ъгъл сензор RIDING MODES - три режима на управление - Стоманен резервоар със сменяеми странични панели - Ducati Quick Shift up/down Evo (DQS) - възможност за превключване на предавките - 4. 3" инча TFT цветен дисплей - DRL фар - Ducati Multimedia System (DMS) - LED мигачи, дисплей информация за предавка и ниво на гориво и сменяем капак - Багажник под седалката с USB жак
Ducati Diavel V4 RED
54 500 лв.
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Червен Бензинов 168к.с. 1158 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Турър
Фабрично нов мотоциклет с 24 месеца заводска гаранция. Възможност за лизинг от 12 до 60 месеца. Кубатура: 1158 куб. см. Мощност: 168 к. с. (124 Nm@10750 rpm) Скоростна кутия - 6 степена Сухо тегло 211 кг. Собствено тегло 236 кг. , подготвен за път, с пълен резервоар (Собствено тегло по DIN Според директивата 93/93/EC с всички работни течности, с резервоар, зареден до 90% от вместимостта си) Двигател: 4 тактов, V4 с водно охлаждане, 4 клапана на цилиндър. RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа Моделът е оборудван: Предно окачване 50мм USD регулируемо Задно окачване -Monoshock регулируема компресия и едностранен, алуминиев шарнир Заднa олекотенa джанта от полиран алуминий Обем на резервоара 20 литра Предни спирачки - 2х330мм полу-плаващи дискове. Brembo радиални 4-бутални M50 апарати Brembo помпи и метални маркучи Задни спирачки: 265мм диск с двубутални плаващи апарати Височина на седалката - 790мм Разход на гориво - 6, 4 l/100 km EURO 5 Системи за безопасност - - Ducati Cornering Bosch ABS Evo - Анти-блокираща система при завиване с ъгъл сензор. DTC - тракшън контрол с 8 режима на работа RIDING MODES - три режима на управление (Touring, Sport и Urban) със специални настройки на двигателя ( Power Mode, ABS, DTC) POWER MODES - три типа настройки мощността на двигателя в зависимост от избрания режим на управление (168 к. с. при Sport Mode с агресивно разгръщане при подаване на газ, 100 к. с. при Urban Mode с плавно разгръщане при подаване на газ, 168 к. с. при Touring Mode с плавно разгръщане при подаване на газ) - DUCATI WHEELIE CONTROL система против повдигане на предната гума при ускорение с 8 режима на работа Стандартно оборудване - Автопилот - RIDE by WIRE електронно управление на дроселовата клапа - Ducati Power Launch Evo (DPL) - Система, осигуряваща максимално бърз и безопасен старт. - Ducati Quick Shift up/down Evo (DQS) - възможност за превключване на предавките, нагоре и надолу, без съединител - Ducati Multimedia System (DMS) - Hands-Free Ignition Безключово запалване - Осветени бутони по кормилото - 5 инча TFT цветен дисплей - Изцяло LED осветителна система - Самоизкючващи се мигачи - Daytime running light - Дневни светлини Подготвено за: - Системa против кражба
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Бензинов 477 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Ендуро
RR RACING 4T 480 MY 2023 ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 4-тактов двигател, водно охлаждане и BPV ОБЕМ 477. 5 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 72 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 72 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер Eлектрически инжектор за впръскване на маслото - (опция) СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване и бърз достъп до въздушен филтър ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 48 мм вал ЗАДНО ОКАЧВАНЕ Monoshock с регулируема компресия ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 295мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 290мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат ПРОСВЕТ - 320 мм Предна Капла -21 Х 1, 6 - 36 ОТВОРА Задна Капла - 18 Х 2, 15 - 36 ОТВОРА Предна гума - 90/90 21 Задна гума - 140/80 -18
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Бензинов 430 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Ендуро
RR RACING 4T 430 MY 2023 ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 4-тактов двигател, водно охлаждане и BPV ОБЕМ 430. 9 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 72 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 72 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер DTC - тракшън контрол СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване и бърз достъп до въздушен филтър ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 48 мм вал ЗАДНО ОКАЧВАНЕ Monoshock с регулируема компресия ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 295мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 290мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат ПРОСВЕТ - 320 мм Предна Капла -21 Х 1, 6 - 36 ОТВОРА Задна Капла - 18 Х 2, 15 - 36 ОТВОРА Предна гума - 90/90 21 Задна гума - 140/80 -18
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Бензинов 385 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Ендуро
RR RACING 4T 390 MY 2023 ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 4-тактов двигател, водно охлаждане и BPV ОБЕМ 385. 6 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 72 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 72 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер Eлектрически инжектор за впръскване на маслото - (опция) СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване и бърз достъп до въздушен филтър ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 48 мм вал ЗАДНО ОКАЧВАНЕ Monoshock с регулируема компресия ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 295мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 290мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат ПРОСВЕТ - 320 мм Предна Капла -21 Х 1, 6 - 36 ОТВОРА Задна Капла - 18 Х 2, 15 - 36 ОТВОРА Предна гума - 90/90 21 Задна гума - 140/80 -18
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Бензинов 349 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Ендуро
RR RACING 4T 350 MY 2023 ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 4-тактов двигател, водно охлаждане и BPV ОБЕМ 349. 1 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 72 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 72 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер Eлектрически инжектор за впръскване на маслото - (опция) СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване и бърз достъп до въздушен филтър ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 48 мм вал ЗАДНО ОКАЧВАНЕ Monoshock с регулируема компресия ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 295мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 290мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат ПРОСВЕТ - 320 мм Предна Капла -21 Х 1, 6 - 36 ОТВОРА Задна Капла - 18 Х 2, 15 - 36 ОТВОРА Предна гума - 90/90 21 Задна гума - 140/80 -18
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Червен Бензинов 480 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Ендуро
BETA RR 480cc 4T- наличен ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 4-тактов двигател, водно охлаждане ОБЕМ - 477, 5 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 100 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 60, 8 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков РАЗХОД - 4. 22 Л/100км ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване над крайното гърне ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 48 мм вал с регулируема компресия ЗАДНО ОКАЧВАНЕ - Monoshock с регулируема компресия ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 295 мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 290 мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат DTC - тракшън контрол ПРОСВЕТ - 320 мм Предна Капла - 21 x 1, 6 - 36 дупки Задна Капла - 18 x 2, 15 - 36 дупки Предна гума - 90/90 - 21 Задна гума - 140/80 -18
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Бензинов 249 куб.см 2 тактов Водно Ръчна Ендуро
RR RACING 2T 250 MY 2023 ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 2-тактов двигател, водно охлаждане и BPV ОБЕМ 249 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 63 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 62 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер Eлектрически инжектор за впръскване на маслото - (опция) СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване и бърз достъп до въздушен филтър ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 48 мм вал ЗАДНО ОКАЧВАНЕ Monoshock с регулируема компресия ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 295мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 290мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат ПРОСВЕТ - 320 мм Предна Капла -21 Х 1, 6 - 36 ОТВОРА Задна Капла - 18 Х 2, 15 - 36 ОТВОРА Предна гума - 90/90 21 Задна гума - 140/80 -18
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Бензинов 292 куб.см 2 тактов Водно Ръчна Ендуро
RR RACING 2T 300 MY 2023 ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 2-тактов двигател, водно охлаждане и BPV ОБЕМ 292. 6 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 63 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 62 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер Eлектрически инжектор за впръскване на маслото - (опция) СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване и бърз достъп до въздушен филтър ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 48 мм вал ЗАДНО ОКАЧВАНЕ Monoshock с регулируема компресия ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 295мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 290мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат ПРОСВЕТ - 320 мм Предна Капла -21 Х 1, 6 - 36 ОТВОРА Задна Капла - 18 Х 2, 15 - 36 ОТВОРА Предна гума - 90/90 21 Задна гума - 140/80 -18
обл. София, гр. София
януари 2024 г. Червен Бензинов 1к.с. 430 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Ендуро
BETA RR 430cc 4T- наличен ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 4-тактов двигател, водно охлаждане ОБЕМ - 430, 9 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 95 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 60, 8 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков РАЗХОД - 3. 89 Л/100км ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване над крайното гърне ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 48 мм вал с регулируема компресия ЗАДНО ОКАЧВАНЕ - Monoshock с регулируема компресия ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 295 мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 290 мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат DTC - тракшън контрол ПРОСВЕТ - 320 мм Предна Капла - 21 x 1, 6 - 36 дупки Задна Капла - 18 x 2, 15 - 36 дупки Предна гума - 90/90 - 21 Задна гума - 140/80 -18
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Червен Бензинов 385 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Ендуро
BETA RR 390cc 4T- наличен ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 4-тактов двигател, водно охлаждане ОБЕМ - 385, 6 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 88 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 63. 4 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер DTC - тракшън контрол СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков РАЗХОД - 4. 22 Л/100км ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване над крайното гърне ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 48 мм вал с регулируема компресия ЗАДНО ОКАЧВАНЕ - Monoshock с регулируема компресия ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 295 мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 290 мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат ПРОСВЕТ - 320 мм Предна Капла - 21 x 1, 6 - 36 дупки Задна Капла - 18 x 2, 15 - 36 дупки Предна гума - 90/90 - 21 Задна гума - 140/80 -18
Особености - Система за контрол на сцеплението
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Бензинов 349 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Ендуро
BETA RR 350cc 4T- наличен ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 4-тактов двигател, водно охлаждане ОБЕМ 349. 1 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 88 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 63. 4 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер DTC - тракшън контрол СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков РАЗХОД - 4. 22 Л/100км ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване над крайното гърне ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 48 мм вал с регулируема компресия ЗАДНО ОКАЧВАНЕ - Monoshock с регулируема компресия ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 295 мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 290 мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат ПРОСВЕТ - 320 мм Предна Капла - 21 x 1, 6 - 36 дупки Задна Капла - 18 x 2, 15 - 36 дупки Предна гума - 90/90 - 21 Задна гума - 140/80 -18
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Бензинов 190 куб.см 2 тактов Водно Ръчна Ендуро
RR RACING 2T 200 MY 2023 ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 2-тактов двигател, водно охлаждане и BPV ОБЕМ 190. 2 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 63 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 62 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер Eлектрически инжектор за впръскване на маслото - (опция) СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване и бърз достъп до въздушен филтър ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 48 мм вал ЗАДНО ОКАЧВАНЕ Monoshock с регулируема компресия ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 295мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 290мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат ПРОСВЕТ - 320 мм Предна Капла -21 Х 1, 6 - 36 ОТВОРА Задна Капла - 18 Х 2, 15 - 36 ОТВОРА Предна гума - 90/90 21 Задна гума - 140/80 -18
Beta Rr 300 2T - MY24
18 200 лв.
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Бензинов 300 куб.см 2 тактов Водно Ръчна Ендуро
BETA RR 300cc 2T ДВИГАТЕЛ - 1-цилиндров, 2-тактов двигател, водно охлаждане ОБЕМ - 293. 1 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 72 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 72 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер Модул за управление на маслената помпа СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване над крайното гърне ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 48 мм вал с регулируема компресия ЗАДНО ОКАЧВАНЕ - Monoshock с регулируема компресия ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 295 мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 290 мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат ПРОСВЕТ - 320 мм Предна Капла - 21 x 1, 6 - 36 дупки Задна Капла - 18 x 2, 15 - 36 дупки Предна гума - 90/90 - 21 Задна гума - 140/80 -18
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Бензинов 249 куб.см 2 тактов Водно Ръчна Ендуро
ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 2-тактов двигател, водно охлаждане и BPV ОБЕМ - 249 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО 66. 4 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 72 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер Eлектрически инжектор за впръскване на маслото - (опция) СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване и бърз достъп до въздушен филтър ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Реголируем 48 мм вал Sachs USD ЗАДНО ОКАЧВАНЕ Регулируем алуминиев амортисьор Sachs ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 294мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 289мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат ПРОСВЕТ - 320 мм ПРЕДНА КАПЛА- 21 ЗАДНА КАПЛА - 18 ПРЕДНА ГУМА - 80-/100- 21 ЗАДНА ГУМА - 140/80 -18
Beta Rr 200 2T MY24
17 700 лв.
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Червен Бензинов 190 куб.см 2 тактов Водно Ръчна Ендуро
ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 2-тактов двигател, водно охлаждане ОБЕМ - 190. 2 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 62 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 63 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер Модул за управление на маслената помпа СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване над крайното гърне ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 48 мм вал с регулируема компресия ЗАДНО ОКАЧВАНЕ - Monoshock с регулируема компресия ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 295 мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 290 мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат ПРОСВЕТ - 320 мм Предна Капла - 21 x 1, 6 - 36 дупки Задна Капла - 18 x 2, 15 - 36 дупки Предна гума - 90/90 - 21 Задна гума - 140/80 -18
Beta Rr 125 2T - MY24
17 000 лв.
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Бензинов 124 куб.см 2 тактов Водно Ръчна Ендуро
ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 2-тактов двигател, водно охлаждане ОБЕМ - 124, 8 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 52, 0 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 58, 6 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Стомана с двойно подсилване ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 41 мм вал ЗАДНО ОКАЧВАНЕ - Monoshock ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 260 мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 270 мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Диск ø 260 мм ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Диск ø 220 мм ПРОСВЕТ - 335 мм Предна Капла - 21 x 1, 6 - 36 дупки Задна Капла -18 x 1, 85 - 36 дупки Предна гума - 90/90 - 21 Задна гума - 120/90 -18
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Бензинов 249 куб.см 2 тактов Водно Ръчна Ендуро
ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 2-тактов двигател, водно охлаждане ОБЕМ - 249 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 72 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 72 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер Модул за управление на маслената помпа СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков, приплъзващ ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване над крайното гърне ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 43 мм вал ЗАДНО ОКАЧВАНЕ - Monoshock ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 270мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 270мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат ПРОСВЕТ - 320 мм ПРЕДНА КАПЛА - 21 x 1, 6 - 36 дупки ЗАДНА КАПЛА - 18 x 1, 85 36 дупки ПРЕДНА ГУМА - 80-/100- 21 ЗАДНА ГУМА - 140/80 -18
обл. София, гр. София
януари 2024 г. 1 км Бензинов 293 куб.см 2 тактов Водно Ръчна Ендуро
ДВИГАТЕЛ ДИЗАЙН - 1-цилиндров, 2-тактов двигател, водно охлаждане ОБЕМ - 293. 1 см³ ДИАМЕТЪР НА БУТАЛОТО - 72 мм ХОД НА БУТАЛОТО - 72 мм ЗАПАЛВАНЕ - Електрически стартер Модул за управление на маслената помпа СКОРОСТНА КУТИЯ - 6-степенна СЪЕДИНИТЕЛ - Маслен, многодисков, приплъзващ ШАСИ ДИЗАЙН НА РАМКАТА - Молибденна стомана с двойно подсилване над крайното гърне ПРЕДНО ОКАЧВАНЕ - Хидравлична предница USD с ø 43 мм вал ЗАДНО ОКАЧВАНЕ - Monoshock ХОД НА ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ - 270мм ХОД НА ЗАДНОТО ОКАЧВАНЕ - 270мм ПРЕДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 260 мм и двубуталов, плаващ апарат ЗАДНА СПИР. СИСТЕМА - Вълнообразен диск ø 240 мм и еднобуталов, плаващ апарат ПРОСВЕТ - 320 мм ПРЕДНА КАПЛА - 21 x 1, 6 - 36 дупки ЗАДНА КАПЛА - 18 x 1, 85 36 дупки ПРЕДНА ГУМА - 80-/100- 21 ЗАДНА ГУМА - 140/80 -18
Super Soco CPX Pro
7 900 лв.
обл. София, гр. София
юли 2022 г. 4249 км Електрически 4 kWh Автоматична Скутер
ПРОБЕГ: 4249 km. ВИГАТЕЛ SUPER SOCO 4000W ДВE СМЕНЯЕМИ ATL ЛИТИЕВИ БАТЕРИИ 125 КУБ. СМ ПОДРОБНОСТИ: МАКСИМАЛНА СКОРОСТ - 90km/h МАКСИМАЛЕН ВЪРТЯЩ МОМЕНТ - 46, 5 Nm МАРКА НА ДВИГАТЕЛЯ - Super Soco патентован ОХЛАЖДАНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ - въздушно охлаждане ПРЕДНА ГУМА 100/80/16 ЗАДНА ГУМА 110/80/14 МАКСИМАЛНА СИЛА - 4. 8kW ТИП НА ПРЕДАВКАТА - Twist and Go - двигател на главината 137 км (двойна батерия) ВХОДЕН ТОК НА ЗАРЯДНОТО УСТРОЙСТВО - 60V / 15A ВХОДНО НАПРЕЖЕНИЕ НА ЗАРЯДНОТО УСТРОЙСТВО - 90V-240VAC МАКСИМАЛЕН РАЗРЯДЕН ТОК - 67А ВИД БАТЕРИЯ - Сменяема - литиево-йонна МАРКА НА БАТЕРИЯТА - ATL КАПАЦИТЕТ НА БАТЕРИЯТА - 60v 45Ah ЗАЩИТА НА БАТЕРИЯТА - BMS система ТЕГЛО НА БАТЕРИЯТА - 18 кг ВРЕМЕ ЗА ЗАРЕЖДАНЕ - 3-4 часа
Особености - С регистрация, LED фарове, Предно стъкло, Аларма, Бордкомпютър
обл. София, гр. София
януари 2023 г. 127 км Бензинов 1 куб.см 4 тактов Въздушно Автоматична Скутер
ДВИГАТЕЛ BOSCH 1600W БАТЕРИЯ ПОДВИЖНА ЛИТИЕВО-ЙОННА ПОДРОБНОСТИ: МАКСИМАЛНА СКОРОСТ - 45km/h (Ограничен) МАКСИМАЛЕН ВЪРТЯЩ МОМЕНТ - 50Nm МАРКА НА ДВИГАТЕЛЯ - Bosch ОХЛАЖДАНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ - въздушно охлаждане МАКСИМАЛНА СИЛА - 2000 kW ПРЕДНА ГУМА 90/90/12 ЗАДНА ГУМА 90/90/12 ТИП НА ПРЕДАВКАТА - Twist and Go - двигател на главината ПРОБЕГ - 65 км ВХОДЕН ТОК НА ЗАРЯДНОТО УСТРОЙСТВО - 60V / 10A ВИД БАТЕРИЯ - Подвижна литиево-йонна МАРКА НА БАТЕРИЯТА - 18650 пчелна пита - Samsung / LG / Panasonic КАПАЦИТЕТ НА БАТЕРИЯТА - 60v 30Ah (1, 8 kWh) ЗАЩИТА НА БАТЕРИЯТА - BMS система ТЕГЛО НА БАТЕРИЯТА - 10 кг ВРЕМЕ ЗА ЗАРЕЖДАНЕ - 3-4 часа
Особености - С регистрация, LED фарове, Аларма, Бордкомпютър
Страница 3 от 4 Назад 1 2 3 4 Напред